Witam,
mam do napisania ciekawy program, jednak mam z tym trochę kłopotów.

Celem programu jest dodanie do siebie dwóch bitmap, operację tą należy przeprowadzić wykorzystując wstawki asm-owe, pixel po pixelu tworzymy bitmapę wynikową. Wzór na pixel wynikowy to L2(m,n) = L1a(m,n) + L1b(m,n) gdzie L1a(m,n), L1b(m,n) to stopnie nasycenia barw odpowiednich punktów w obrazie źródłowym. Dodatkowo należy przeprowadzić normalizację.

Korzystam ze środowiska Borland C++ Builder 6. Utworzyłem podstawowy interfejs na który składają się przyciski do wczytywania bitmap i trzy kontrolki Image na bitmapy.

Mój problem jest taki że nie wiem w jaki sposób operować binarnie na tych bitmapach, strukturę pliku BMP już znam, asm-a również znam. Myślałem o czymś takim, żeby skopiować paletę barw, jak i same pixele do tablicy i w ten sposób mógłbym z niej korzystać w asm-ie, rzecz w tym że nie wiem jak się do tego zabrać.

Proszę o jakieś porady