Mam taki problem. Powiedzmy ze mam takie przykladowe klasy:
class okno1 { //klasa okna glownego
okno1(.....) //jakis tam konstruktor
wxTextCtrl* WxEdit1; //deklarujemy jakas kontrolke Edit
void CreateGUIControls(); //To jest metoda ktora powola wszystkie kontrolki do zycia.
// Bedzie ona wywoływana z konstruktora
}; //czyli w momencie pojawienia sie okna wyrysuje wszystkie panele i kontrolki
//Mam tez druga klase, drugiego okna, ktore pojawia sie po wcisnieciu przycisku na pierwszym oknie.
class okno2{
okno2(.....) //jakis konstruktor
wxButton* Button1; //deklarujemy jakas kontrolke Button
void CreateGUIControls(); // ta sama metoda co w poprzedniej klasie do wyrysowania okna.
};
Chcialbym aby po wcisnieciu przycisku Button1 modyfikowal zawartosc Edit1. Lecz kiedy pisze akcje dla Przycisku Button1 nie widzi on obiektów klasy okno, na ktorej jest kontrolka Edit1. Moje pytanie jest wiec nastepujace: Co zrobic, aby moc z tej drugiej klasy ingerowac w obiekty klasy pierwszej?
void okno2::Button1Click(wxCommandEvent& WXUNUSED(event))
{
WxEdit1->SetValue(wxT("kupsko"));
}