OpenGL - Specyficzna perspektywa

0

Witam, jestem raczej bardzo poczatkujacy w OpenGL, mam pewien problem, wiec chcialbym prosic o rade lepszych.
Chcialbym uzyskac taki efekt jak ten gosc na telewizorze, zakladajac ze znam kat pod jakim patrzymy lub inne potrzebne dane.
Jest do tego jakas funkcja czy cos ? Jak to zrobic ? Wydaje mi sie ze to nie jest zwykle obracanie kamery, ani obiektow.

http://pl.youtube.com/watch?v=Jd3-eiid-Uw

Pozdrawiam

0

przeciez to to doslownie sa wlasnie ustawianie kamery..

pierwsze demo (studnia z tarczkami na roznych wysokosciach) - zmienna pozycja 3d kamery, rotacja kamery automatyczna (kamera ma staly punkt celu ('patrzy' na ten sam punkt, niezaleznie od swojej pozycji)), staly fov

drugie demo (stadion) - zmienna pozycja 3d kamery, punkt celu - nie pamietam, zmienny fov (wiekszy fov = szersze pole widzenia, efekt 'jestem blizej okna wiecej widze na boki')

100% ustawienia kamery/viewportu, zalezy jak to sie w Twoim silniku nazywa..
..a obiekty skladajace sie na renderowana scene sa w obu przypadkach nieruchome :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1