funckja select() czas mutliplayer

0

mam takie pytanko, poniewaz chce napisac multiplayera, jaki jest najbardziej optymalny czas czekania dla funkcji select(), zeby za mocno nie spowolnic glownej petli, a jednoczesnie nie stacic na efektywnosci, w tej chwili mam ustawione czekanie na 100 mikrosekund czyli 0.1ms, gdzie przy 85fps przypada ~12ms na klatke czyli na sama funkcja select zabiera 1/120 czasu pojedynczej klatki. Jaka wartosc jest najlepsza i czy to tez zalezy od szybkosci lacza?

Edit:
chyba wymyslilem:
zliczyc czas tworzenia pojedynczej klatki, nie zaleznie od odswiezania i max fps itd. i potem sprawdzic czy zostalo cos czasu jeszcze wolnego dla tej klatki jestli tak to wykorzystac to na funkcje select() to tyle,

chyba ze ktos ma inna propozycje?

0

watek roboczy na komunikacje sieciowa?:)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1