przeglądanie drzew z STL'a

0

Dotychczas używałem BDS'a i np. taki kod przechodził bez problemu

set<int>::iterator it;
it = it._Mynode()->_Parent;

niestety pod gcc się nie kompiluje, tzn. w implemetnacj STL'a z której korzysta, iterator nie ma w ogóle funkcji Mynode(), wie ktoś czym to zastąpić? Taka sama sytuacja jest oczywiście z mapami. W dokumentacji nic nie jest napisane.
Z ciekawości sprawdzałem jeszcze pod visualem i on z kolei nie może przypisać tej wartości do iteratora...

0

wie ktoś czym to zastąpić?

Niczym. To nie jest standardowy interface seta (lub jego iteratora).

0
0x666 napisał(a)

Niczym. To nie jest standardowy interface seta (lub jego iteratora).

domysliłem się, bo nie ma nic o tym w dokumentacji, ale jeżeli w jednej implementacji STL'a się da to w innej teoretycznie też powinien być jakiś sposób

0

Sensowniejszym rozwiązaniem byłoby znalezienie w sieci jakiejś implementacji drzewa niż dłubanie w bebechach seta.

0

a zainteresuj się standardową biblioteką:
http://boost.org/doc/libs/1_35_0/libs/graph/doc/index.html

grafy jak to grafy, drzewa też są grafami, używając boosta najprawdopodobniej nie tylko zrobisz to co chcesz, ale okaże się jeszcze, że 3/4 algorytmów, które implementujesz, już jest gotowa.

0

dzięki, ale chodzi mi jednak o zastosowanie w tym celu seta (mam sporo programów napisanych bod borlandem i niektóre muszą dać się skompilować pod gcc), więc jakby ktoś miał jakiś pomysł to niech pisze

0

Ech uparty... Jedyne co możesz zrobić w tym wypadku to przepisać kod pod konkretną dystrybucję STL'a. Pomysł absurdalny, ale z set'em ;-P

0

<offtopic>O kutwa, nowy Boost!</offtopic>

//ehe, i nawet strona nowa - Ran

0

nowy boost!!!

0

Tylko coś nie chce kompilacja iść :/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1