Witam,
muszę zrobić możliwość wpisywania do jednego EDITA (TEdit lub TLabeledEdit) zarówno liter polskich, niemieckich jak i rosyjskich.
Jeśli chciałbym to zrobić wykorzystując czcionkę jednobajtową, to potrzebowałbym zrobić / edytować jakąś czcionkę i pewnie powywalać krzaki i w ich miejsca powstawiać odpowiednie znaki. Później podczas wpisywania do takiego edita, można np. ustawić jakiegoś radiobuttona, że teraz wpisuję niemieckie znaki i w zależności od tego co użytkownik wpisze, to trzeba wstawić do EDITa np: wpisał U, a do EDITa wstawiam U z kropkami.
Tylko nie wiem jak zrobić tę czcionkę (nigdy nie robiłem) i nie wiem jak w Builderze C++ 6 ustawić, żeby ten edit korzystał z tej właśnie czcionki.
Jeśli chciałbym skorzystać z UNICODE'a to już w ogóle chyba masakra :). Wystarczy zdefiniować UNICODE i cała aplikacja przestawia się na UNICODA, tak? A można ustawić UNI tylko na kilka editów?
No i trzeba znaleźć gdzie w UNI są znaki niemieckie, rosyjskie.. :|
Jakie Wy byście mi poradzili rozwiązanie?