potrzebuje w juz zdeklarowanej bitmapie zwiekszac rozdzielczosc
niestety bitmapa.width( ... jest tylko do odczytu
bitmpa.size tez
a SetResolution jakos nie dziala nie wiem dlaczego
0
0
a czy jestes pewien ze przekazujesz argumenty typu float ? bo zawsze mozesz przekazywac zmienne int
0
czyli bitmapa.SetResolution(100,100) nie zadziala a
bitmapa.SetResolution(100.0,100.0) zadziala ?
0
void maluj3(int sx, int yp, string wynik, bool paint)
{
float szerx;
float wysx;
if (paint == false)
{
npanel = Pole.panel[Pole.wi, Pole.wj];
}
// System.Drawing.Graphics grafika = npanel.CreateGraphics();
// grafika.InterpolationMode = System.Drawing.Drawing2D.InterpolationMode.NearestNeighbor;
int koniec = wynik.Length;
if (wynik != null)
{
zna = wynik.ToCharArray(0, koniec);
}
for (int x = 0; x < koniec; x++)
{
if (x + pozp >= Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].Width)
{
szerx=Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].Width + 100F;
wysx=Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].Height;
Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].SetResolution( szerx,wysx ); }
if (wynik.Substring(x, 1) == ".")
{
Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].SetPixel(x + pozp, yp, Color.Gray);
}
if (wynik.Substring(x, 1) == "#")
{
Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].SetPixel(x + pozp, yp, Color.Red);
}
// }
}
}
probuje na float i nic ???
wiec o co tu chodzi