Hej, poszukuje kogos ogarnietego w C# i Entity Framework.
Stworzylem relacje many to many i jestem w stanie ja bezproblemowo wyswietlic, ale mam problemy w zakodowaniu logiki podczas edit/create, z jakiegos powodu nie chce wziac wartosci z checkboxa i dodac/zedytowac rekordy w bazce...

przykladowy context, w momencie kiedy mam event i chce mu zedytowac badz dodac nowych playerow, nie jestem w stanie...
zapewne cos nie tego mam w modelu i view ale proboje od tygodnia i szukam w necie, niestety nie jestem w stanie tego wymadzic....

public DbSet<Event> Event { get; set; }
public DbSet<Group> Group { get; set; }
public DbSet<Player> Player { get; set; }

protected override void OnModelCreating(ModelBuilder modelBuilder)
{
  modelBuilder.Entity<Event>().ToTable(nameof(Event))
      .HasMany<Player>(s => s.Players)
      .WithMany(c => c.Events);

Tutaj Controller dla Edit

[HttpPost]
[ValidateAntiForgeryToken]
public async Task<IActionResult> Edit(int id, [Bind("Id,GroupId,Title,EventDate")] Event @event)
{
    if (id != @event.Id)
    {
        return NotFound();
   }

    //Tu znajdzie tylko graczy ktory juz istnieja w bazce
    var EventToUpdate = await _context.Event
        .Include(p => p.group)
        .ThenInclude(f => f.players)
        .Include(e => e.Players)
        .FirstOrDefaultAsync(m => m.Id == id);

    //Tu znajdzie wszystkich graczy znajdujacych sie w grupie, ktora jest ustawiona na Evencie
    var playerToUpdate = await _context.Group
        .Include(e => e.players)
        .FirstOrDefaultAsync(m => m.Id == @event.GroupId);


    if (ModelState.IsValid)
    {
        try
        {
            //Ten Update nie aktualizuje ani nie dodaje relacji Event > Player
            _context.Update(@event);

            await _context.SaveChangesAsync();
        }

Zapewne dla ogarnietej osoby wystarczy 15 minut z sharowanym ekranem aby zobaczyc co jest nie tak 🙂 Bede wdzieczny za kazda pomoc...