Pomoc przy zmianie skryptu w unity

0

Chce zrobic by po wcisnieciu przycisku pojawil sie plot w miejscu w ktorym jest gracz. Udało mi sie to osiagnac ale chce zmienic to by objekt byl w tilemap.

    public GameObject Gracz;
    public Transform plot;
  //  public Tilemap mapa;
   // public Sprite tileSprite;

    
   public void OnMouseUp()
    {
       
        Vector3 newPlot = new Vector3(Gracz.transform.position.x, Gracz.transform.position.y, Gracz.transform.position.z);
        Instantiate(plot, newPlot, Quaternion.identity);
      //  mapa.SetTile(new Vector3Int(newPlot), tileSprite);
        print("Click");
    }
0

Po prostu stwórz `public GameObject fence'
i pewnie referencje pozyskujesz poprzed inspektor sądząc po tym kodzie to przeciągnij to co chcesz stworzyć w puste pole.
I potem Instantiate(fence, position, rotation)
Poza tym staraj się używać angielskiego i nadawaj lepsze nazwy. newPlot brzmi jakby to była nazwa gameObjectu, a nie nowej pozycji.
Dodatkowo stosuj jeden typ nazewnictwa. Jak nazywasz publiczną zmienną "Gracz" to pisz też "Plot", "Mapa", "TileSprite".

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1