Metoda i liczby losowe

0

using System;
namespace CSharp_Shell
{
public class Shell
{
static void Main()
{
int a = new int();
int c = new int();
Console.Write("Podaj ilosc liczb losowych: ");
a = int.Parse(Console.ReadLine());

			for (int b =0;b <a;b++)
			{
				c = Liczba_losowa(0,11);
				Console.WriteLine("Liczba losowa to: {0}", c);
			}
			Console.ReadKey();
       	
       }
	   
static int Liczba_losowa (int poczatek_przeszialu, int koniec_przedzialu)
{
	Random zmienna = new Random();
	return zmienna.Next(poczatek_przeszialu,koniec_przedzialu);
}
}

}

Po uruchomieniu programu np. 5 razy poda tą samą liczbę. Co trzeba poprawić by były to inne liczby zwracane przez metodę.

4

Żeby dostać rózne liczby musisz mieć jedną instancje klasy Random, a nie tworzyc ją za każdym razem. Zrób ją jako pole w klasie.

0

W sytuacji gdy po definicji klasy public class Shell użyję Random zmienna = new Random(); To kompilator zgłasza "Dla niestatycznego pola, metody lub właściwośc „CSharp_Shell.Shell.zmienna” wymagane jest odwołanie do obiektu."

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1