Próbuję napisać kod, który wyszukuje spośród wielu struktur te o określonym typie, ich ilość jest nieznana, a potem przetwarza te wyszukane struktury tworząc nowe. Jak to robię, to niestety w końcowym wyniku mam tylko jedną nową strukturę. Wiem, że powinno ich być dwie w przykładzie, na którym to testuję. Po pierwszym przejściu przez pętlę tworzy się pierwsza nowa struktura, ale drugie przejście przez pętlę korzysta z tej samej nazwy struktury i ją nadpisuje. Jak tego uniknąć?
Przepraszam, jeśli zrobię literówkę w kodzie, ale pracuję zdalnie na komputerze, który nie ma internetu i nie mogę skopiować.
StructureSet ss = contex.StructureSet;
Structure newtarget = ss.AddStructure( "PTV", "AutoPTV");
foreach (Structure ctv in ss.Structure.Where(x => x.DicomType =="CTV"))
{
newtarget.SegmentVolume = ctv.SegmentVolume.Margin(5);
}