Windows Forms - problem przy tworzeniu instancji obiektów

0

Oto fragment kodu. Problem jest taki, że chce utworzyć następujące obiekty i podczas ich inicjalizacji większość parametrów ma wartość NULL. Byłbym wdzięczny za rozwiązanie tego problemu,

public partial class RacingGame : Form
{
    #region variables

    ILinesMove guiLines;
    ILines lines;
    IEnemiesMove guiEnemies;
    ICoinsAction guiCoins;
    public Main main { get; set; }
    public Indicators indicators { get; set; }

    #endregion


    //constructor
    public RacingGame()
    {
        InitializeComponent();

        indicators = new Indicators((IEnemiesList)guiEnemies, lines, main, main);

        guiLines = new GUILines(new List<PictureBox>() { pictBoxLine1, pictBoxLine2, pictBoxLine3, pictBoxLine4 },
                                 pictBoxStart, pictBoxMeta, indicators);

        guiEnemies = new GUIEnemies(new List<PictureBox>() { pictBoxEnemy1, pictBoxEnemy2, pictBoxEnemy3 }, indicators, (ICoinsList)guiCoins);

        guiCoins = new GUICoins(new List<PictureBox>() { pictBoxCoin1, pictBoxCoin2 }, indicators, (GUIEnemies)guiEnemies, main);

        main = new Main(pictBoxCar, timerStart, timerMove, indicators, lines, (IEnemiesList)guiEnemies, (ICoinsList)guiCoins);

        
    }
0

A na czym dokładnie problem polega?

0

lines w ogóle nie jest tworzone. W tworzeniu obiektu indicators podajesz jako parametr obiekt main, który tworzysz na samym końcu.

0

Klasa Main jest parametrem przy tworzeniu obiektu Klasy Indicators, a Klasa indicators przy tworzeniu obiektu klasy Main. Więc jak mam zrobić, aby nie było żadnych nulli w parametrach???

1

No to masz błąd. Jak masz zamiar stworzyć te obiekty skoro są od siebie zależne? Potrzebujesz Main aby stworzyć Indicators i Indicators aby stworzyć Main... Przecież to nie ma sensu.

0

Dzięki. Wiem o co chodzi już. Zaraz to poprawię.

0
Kluska11 napisał(a):

Dzięki. Wiem o co chodzi już. Zaraz to poprawię.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1