Oto fragment kodu. Problem jest taki, że chce utworzyć następujące obiekty i podczas ich inicjalizacji większość parametrów ma wartość NULL. Byłbym wdzięczny za rozwiązanie tego problemu,
public partial class RacingGame : Form
{
#region variables
ILinesMove guiLines;
ILines lines;
IEnemiesMove guiEnemies;
ICoinsAction guiCoins;
public Main main { get; set; }
public Indicators indicators { get; set; }
#endregion
//constructor
public RacingGame()
{
InitializeComponent();
indicators = new Indicators((IEnemiesList)guiEnemies, lines, main, main);
guiLines = new GUILines(new List<PictureBox>() { pictBoxLine1, pictBoxLine2, pictBoxLine3, pictBoxLine4 },
pictBoxStart, pictBoxMeta, indicators);
guiEnemies = new GUIEnemies(new List<PictureBox>() { pictBoxEnemy1, pictBoxEnemy2, pictBoxEnemy3 }, indicators, (ICoinsList)guiCoins);
guiCoins = new GUICoins(new List<PictureBox>() { pictBoxCoin1, pictBoxCoin2 }, indicators, (GUIEnemies)guiEnemies, main);
main = new Main(pictBoxCar, timerStart, timerMove, indicators, lines, (IEnemiesList)guiEnemies, (ICoinsList)guiCoins);
}