Problem z game.Start

0

Witam, wyskakuje mi błąd przy kompilacji programu a dokladniej:

System.BadImageFormatException: „Nie można załadować pliku lub zestawu 'sfmlnet-window-2, Version=2.2.0.0,Culture=neutral, PublicKeyToken=null' lub jednej z jego zależności.
Próbowano załadować program w niepoprawnym formacie.”

Kod programu:

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;

namespace RPGgame
{
    static class Program
    {
        [STAThread]
        static void Main()
        {
            Game game = new Game();

            game.Start();
        }
    }
}


Kod klasy Game:

using SFML.Graphics;
using SFML.Window;
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;

namespace RPGgame
{
    class Game
    {
        public void Start()
        {
            RenderWindow window = new RenderWindow(new VideoMode(300, 600), "Nazwa xd");

            window.SetFramerateLimit(60);

            window.Closed += Window_Closed;

            while (window.IsOpen)
            {
                window.DispatchEvents();

                window.Display();
            }
        }

        private void Window_Closed(object sender, EventArgs e)
        {
            Window window = (Window)sender;
            window.Close();
        }
    }
}


0

Obstawiam: musisz kompilować na konkretną platformę (x86 lub x86-64), a nie "any CPU". Zmień w ustawieniach projektu na taką wersję, jakiej używasz swojego SFML.NET.

http://maciej-progtech.blogspot.com/2011/04/zamieszanie-z-any-cpu-x86-x64-w-net.html

0
Ktos napisał(a):

Obstawiam: musisz kompilować na konkretną platformę (x86 lub x86-64), a nie "any CPU". Zmień w ustawieniach projektu na taką wersję, jakiej używasz swojego SFML.NET.

http://maciej-progtech.blogspot.com/2011/04/zamieszanie-z-any-cpu-x86-x64-w-net.html

Gdy zmieniłem na x64 przy game.Start nie ma błędu, lecz przy

RenderWindow window = new RenderWindow(new SFML.Window.VideoMode(300, 600), "Star Rush");

wyskakuje błąd:
System.DllNotFoundException: „Nie można załadować biblioteki DLL 'csfml-graphics-2': Nie można odnaleźć określonego modułu. (Wyjątek od HRESULT: 0x8007007E)”

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1