Witam,
Jak wyszukać w kodzie obiekt(TextBox'a), który został wcześniej wygenerowany przez inną klasę?
Kod tworzący textBox'a w pętli for:
TextBoxCreate[i] = new TextBox();
TextBoxCreate[i].Text = "0";
TextBoxCreate[i].HorizontalAlignment = HorizontalAlignment.Left;
TextBoxCreate[i].VerticalAlignment = VerticalAlignment.Top;
TextBoxCreate[i].Margin = new Thickness(76, PosFirstTextBox, 0, 0);
TextBoxCreate[i].Name = ListOfTextBox[i] + "_TextBoxCountTowar";
MainWin.GridTowar.Children.Add(TextBoxCreate[i]);
oraz pętla wyszukująca i sprawdzająca textbox'a:
for(int i=0;i<ListTextBoxDesign.Count; i++) //For, który sprawdza czy nie pozostał żaden TextBox pusty
{
var FindObject = MainWin.FindName(ListTextBoxDesign[i]) as TextBox;
MessageBox.Show(FindObject.Name);
if (FindObject.Text == "" || FindObject.Text == " ")
{
MessageBox.Show("Któreś z pól pozostało puste.", "Błąd!");
return;
}
}
Pętla ostatnia bez problemu wyszukuje i sprawdza obiekty napisane w xamlu przed działaniem programu, ale gdy dochodzi do obiektu stworzonego przez pierwszą pętle wywala exception object null.
Jakiś pomysł ? Z góry dzięki :)
Pozdrawiam