Dla nistatycznego pola, metody lub właściwości wymagane jest odwołanie do obiektu.

0

nie wiem o co chodzi z tym skryptem:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.SceneManagement;

public class joinmenager : Photon.MonoBehaviour {

public void polacz()
{
    
    PhotonNetwork.ConnectUsingSettings("CS_0.0");
}

void OnGUI()
{
    GUI.Label(new Rect (0, 0, 200, 20),PhotonNetwork.connectionStateDetailed.ToString());
}
void OnJoinedLobby()
{
    
    SceneManager.LoadScene(1);



}

void OnPhotonRandomJoinFailed()
{
    PhotonNetwork.CreateRoom(null);
}

private void OnLevelWasLoaded(int level)
{
    if (level != 0)
        PhotonNetwork.JoinRandomRoom();
}


void OnPhotonPlayerConnected(PhotonPlayer pp)
{
    if (PhotonNetwork.isMasterClient)
    {
        PhotonView.RPC("graczwszedl", PhotonTargets.AllBuffered, pp);
    }
}


void OnPhotonPlayerDisconnected(PhotonPlayer pp)
{
    
}

[PunRPC]
void graczwszedl(PhotonPlayer pp)
{

}



void graczwyszedl(PhotonPlayer pp)
{

}

}

czy może mi ktoś pomóc
jeżeli tak bardzo dziękuje

1

Najpierw odinstaluj sobie to debilne spolszczenie do .NET Frameworka, bo to tylko utrudnia poszukiwanie rozwiązań problemów w internecie.

Poza tym czego nie rozumiesz - próbujesz wywołać metodę instancyjną jakby była statyczna.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1