Witam,
mam taki oto problem, właśnie pracuję testowo nad małą gierką, będzie to gra turowa, bardziej robię to w celu ćwiczenia programowania niż na jej wydanie. Natchnąłem się na jeden problem, zrobiłem edytor mapy, który to zapisuje to xml'a nazwę lokacji i jej opis, gdzie można przejść dalej, napotkane na lokacji przedmioty i stworzenia itp. Chciałbym jeszcze dodać jedną opcję, aby na pewnych lokacjach była wywoływana pewna metoda klasy ale.. no właśnie nie chciałbym tego zaszywać w kodzie czyli np. jeśli lokacja to Las to metoda (LosujCzyNapadnaZbojnicy), a chciałbym to zrobić w edytorze mapy, aby wpisać jedynie nazwę metody (jako string), która by była odczytana z xml'a i następnie wywoływana. I tutaj problem, nie wiem jak stworzyć delegata (action) aby tę metodę przekazywać po nazwie. Oczywiście metody te są zdefiniowane w klasie, ale chciałbym ominąć szereg instrukcji warunkowych, które by wywoływały, która z metod ma zostać wywołana.
Zresztą możliwość stworzenia delegata na podstawie jedynie nazwy (string) metody da mi większe możliwości.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie.