Wątek przeniesiony 2017-01-22 20:47 z Java przez Shalom.

Jak zoptymalizować ten kod by generował ograniczoną liczbę prefab

0

prosze o pomoc bo mi za wiele obiektów poza kamerą w unity generuje

 using UnityEngine;
using System.Collections;

public class pre : MonoBehaviour {

    public Vector3 generat;
    public GameObject gen;
    // Use this for initialization
    void Start()
    {
        generat = gen.transform.position;
        InvokeRepeating("k", 1f, 1f);

    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
       

    }
    public void k()
    {
        generat.y = generat.y + 20;
        generat.x = Random.Range(-2f, 2);
        Instantiate(gen, generat, Quaternion.identity);
        Destroy(this);
        Destroy(gen, 8);
    }

}
0

Co Ty chcesz osiągnąć? Bo to jakoś dziwnie wygląda.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1