Cześć!
Jestem początkujacy w c#. Ostatnio zacząłem pisac gre w Unity3D (prosty fps).
Moj problem polega na zmianie nachylenia promienia. Wydaje sie jakby os nie byla statyczna z modelem.
Jesli ktos jest w stanie mnie naprowadzic bylbym wdzieczny za pomoc

Koncepcja jest taka:
user image

Kod:

if (Input.GetMouseButton(0) && odlicznaieDoStrzalu >= czekaj)
        {
            odlicznaieDoStrzalu = 0;
            PlayerControler sc = gameObject.GetComponent<PlayerControler>();
            Vector3 lot = this.transform.forward;
            
                
                if (sc.myszGoraDol < 0)         // input myszGoraDol -= Input.GetAxis("Mouse Y") * czuloscMyszy;
                {
                    float a = sc.myszGoraDol + 90;
                    float drop = a * opadanie;
                    torLotu = sc.myszGoraDol + drop;


                }
                else if (sc.myszGoraDol>= 0)
                {
                    float a = sc.myszGoraDol - 90;
                    float drop = a * opadanie;
                    torLotu = sc.myszGoraDol - drop;
                }
            lot = Quaternion.AngleAxis((float)torLotu, Vector3.up) * lot;


            Ray ray = new Ray(Camera.main.transform.position, lot);
            RaycastHit hitInfo;