bezpieczne przechowywanie zasobów

0

Cześć,

Mam takie pytanie, nie chcę przechowywać zasobów (masa plików bmp i wav) bezpośrednio w aplikacji, więc myślę o stworzeniu osobnego pliku z zasobami,

Czy ktoś może mnie nakierować gdzie znaleźć informację o takich zewnętrznych plikach z zasobami, bo nie wiem nawet jak dokładnie wyszukać takiego tematu. Zależy mi na bezpieczeństwie (tj, żeby trudno było wyłuskać moje pliki z tej bazy zasobów niepowołanym osobom).

Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
Basia

0

zalezy jak bardzo ciezko chcesz by byly dostepne i zalezy jak duzo jest tych plikow

Pierwsze co to zainteresuj sie Resource w C#
Jezeli to nie pasuje, to mozesz zapisywac do formy binarnej i odczytywac tak pliki. Lub scalic wszystkie pliki w jeden binarny i pozniej czytac czesciowo z niego. Ostatnia jest najbezpieczniejsza opcja, ale tez najbardziej bledogenna oraz wymaga najwiecej pracy

Do czego to potrzebujesz?

2

Ja bym poszedł w kierunku NoSql'owych baz danych mogących działać lokalnie bez instalacji serwera, niektóre powinny wspierać nawet szyfrowanie:
http://www.litedb.org/
https://ravendb.net/

0

dzięki za szybkie odpowiedzi,

generalnie to mały projekt, aplikacja wyświetlająca odpowiednie grafiki oraz "odgrywająca dźwięki",
grafiki i dźwięki to klucz tej aplikacji, dość długo je rysowałam a dźwięki zostały zlecone "pro firmie",
zatem sam "content" jest dla mnie cenny i nie chciała bym aby ktoś mi to łatwo wygrzebał z aplikacji.

Apkę będę udostępniała bezpłatnie dość dużej grupie ludzi. Chodzi mi o proste zabezpieczenie przed "kowalskim" bo zdaje sobie sprawę, że wszystko da się złamać, assemblować czy po prostu nagrać, pociąć i zapisać...

Ta forma binarna wydaje mi się ciekawa, czy możesz mnie odesłać gdzie znajdę coś więcej na ten temat?

2

nie moge nic na szybko znalezc. Idea jest taka

Masz plik w c# mozesz zrobic cos na zasadzie takiej
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.io.file.writeallbytes(v=vs.110).aspx
do swojego glownego pliku.
Po czym dodac jakies bajty ktore beda "przejsciem" miedzy jednym a drugim plikiem. I dodawac tak dlugo jak bedziesz chciala.

W odwrotna sytuacje. Wczytujesz CALY plik, pozniej robisz splita na tych bajtach bo zrobilas. Musisz pamietac by te seperacyjne bajty byly unikalne i dosc dlugie tak by sie nie znalazly przypadkowo w jakims pliku

Jak znajde jakis artykuly to napisze

edit
tutaj przyklad. Szukaj pod tekstem writing images to one file c#
http://stackoverflow.com/questions/3590315/c-save-multiple-images-to-a-single-file

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1