Witam. Mam problem, żeby po wejściu w dane miejsce (np. x=1, y=6, z=0) np. poruszyła się ściana. Warto, również dodać, że obiekt nie będzie w żaden sposób powiązany z graczem.
PS: Wolałbym żeby skrypt był napisany w C#
Witam. Mam problem, żeby po wejściu w dane miejsce (np. x=1, y=6, z=0) np. poruszyła się ściana. Warto, również dodać, że obiekt nie będzie w żaden sposób powiązany z graczem.
PS: Wolałbym żeby skrypt był napisany w C#
Napisałem kiedyś artykuł o tym : Event Manager. Jak czegoś nie rozumiesz to pytaj. Ale ta metoda jest bardzo prosta i skuteczna, mozesz ja zastosować do praktycznie wszystkiego.
A niemożna było by to zrobić w ten sposób? np:
if transform...
then animation...
Tylko problem polega na tym, że nie wiem jaka komenda w Unity3d odpowiada za zczytanie pozycji i rozpoczęcia animacji w innym obiekcie.
Działało by to?
function OnTriggerEnter (other : Collider)
{
animation.Play("nazwa_animacji");
}
void OnTriggerEnter() // Możesz wyłączyć kolizje z innymi obiektami przez użycie tagów
{
animation.Play("nazwa_animacji"); //animation ma wskazywac nacomponent animacja w GameObject drzwi
}
Nie wiem czy to dobrze zrobiłem, ponieważ wyskakują mi trzy błędy: