Witam , mam problem z przeciążeniem operatora + ma dodwać do siebie 2 macierze.
class Macierz
{
private int _wiersz {get;}
private int _kolumna { get; }
public int[,] tabMacierz { get; set; }
public Macierz(int wiersz, int kolumna)
{
_wiersz = wiersz;
_kolumna = kolumna;
tabMacierz = new int[_wiersz, _kolumna];
}
public Macierz(int wiersz, int kolumna,int[,] tab)
{
_wiersz = wiersz;
_kolumna = kolumna;
tabMacierz = tab;
}
public void CrtMacierz()
{
for (int i = 0; i < _wiersz; i++)
{
Console.WriteLine();
for (int j = 0; j < _kolumna; j++)
{
Console.WriteLine("wpisz kolejna wartosc do macierzy");
int a = int.Parse(Console.ReadLine());
tabMacierz[i, j] = a;
}
}
}
public void ShowMacierz()
{
for (int u = 0; u < _wiersz; u++)
{
Console.WriteLine();
for (int w = 0; w < _kolumna; w++)
{
Console.Write(tabMacierz[u, w]+" ");
}
}
}
public static Macierz[] operator +(Macierz[] M, Macierz[] M2)
{
Macierz[,] tabMacierzdodaa = new Macierz[3,3];
for (int i = 0; i < 3; i++)
{
for (int j = 0; j < 3; j++)
{
tabMacierzdodaa[i, j] = M[i, j] + M2[i, j];
}
}
return tabMacierzdodaa;
}
}}
Proszę o pomoc w zrozumieniu jak zwrócić poprawie tabMacierzdodaa oraz przeciążanie operatora + w tej sytacji.