Zapytanie odnośnie .dll

0

Witam

Mam pewien problem z biblioteką, ponieważ próbujemy odzyskać fany program do tłumaczenia pliku bexcel. w którym znajdują się tłumaczenia do jednej z mmorpg.
Biblioteka ma za zadanie, wygenerować plik LanguageData.xlsm oraz porać do niego dane z pliku binarnego bexcel.

Niestety twórca jej jest niedostępny, więc radzimy sobie teraz sami.
W między czasie, twórca gry, dodał nową kolumnę do pliku bexcel ~CompleteConditionText, która powinna znajdować się w arkuszu Quest table oraz guild_quest_table

user image

Przy próbie dekompilacji, kod jest widoczny, jednak jest kilka błędów z którymi nie możemy sobie poradzić.
Czy możecie nas nakierować, jak rozwiązać błędy lub edytować w/w plik, tak aby tworzył 2 w/w kolumny w arkuszach?

W
GenerateLanguageData.colPos.Add("GuildQuest_Table", new Dictionary<string, GenerateLanguageData.columnKeys>()
Trzeba dodać:

       {
          "CompleteConditionText",
          new GenerateLanguageData.columnKeys("~CompleteConditionText")
        },

oraz w
GenerateLanguageData.colPos.Add("Quest_Table", new Dictionary<string, GenerateLanguageData.columnKeys>()

        {
          "CompleteConditionText",
          new GenerateLanguageData.columnKeys("~CompleteConditionText")
        },

Gdy to robimy, przy tworzeniu pliku, mamy masę błędów.

Link do pliku: http://blackdesert.com.pl/wp-[...]loads/2015/11/PatcherLibs.rar

Za wszelką pomoc będę wdzięczny!

Deska
Administrator serwisu, www.blackdesert.com.pl

0

mamy masę błędów.

Jakich błędów? Konkrety, bo bez tego to wróżenie.

0

Nie ma mnie aktualnie na kompie w domu, tylko jestem w pracy,

http://blackdesert.com.pl/wp-[...]oads/2015/11/PatcherLibs1.rar

Tutaj jest projekt któy podczas zapisywania generuje błędy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0