Witam
Mam pewien problem z biblioteką, ponieważ próbujemy odzyskać fany program do tłumaczenia pliku bexcel. w którym znajdują się tłumaczenia do jednej z mmorpg.
Biblioteka ma za zadanie, wygenerować plik LanguageData.xlsm oraz porać do niego dane z pliku binarnego bexcel.
Niestety twórca jej jest niedostępny, więc radzimy sobie teraz sami.
W między czasie, twórca gry, dodał nową kolumnę do pliku bexcel ~CompleteConditionText, która powinna znajdować się w arkuszu Quest table oraz guild_quest_table
Przy próbie dekompilacji, kod jest widoczny, jednak jest kilka błędów z którymi nie możemy sobie poradzić.
Czy możecie nas nakierować, jak rozwiązać błędy lub edytować w/w plik, tak aby tworzył 2 w/w kolumny w arkuszach?
W
GenerateLanguageData.colPos.Add("GuildQuest_Table", new Dictionary<string, GenerateLanguageData.columnKeys>()
Trzeba dodać:
{
"CompleteConditionText",
new GenerateLanguageData.columnKeys("~CompleteConditionText")
},
oraz w
GenerateLanguageData.colPos.Add("Quest_Table", new Dictionary<string, GenerateLanguageData.columnKeys>()
{
"CompleteConditionText",
new GenerateLanguageData.columnKeys("~CompleteConditionText")
},
Gdy to robimy, przy tworzeniu pliku, mamy masę błędów.
Link do pliku: http://blackdesert.com.pl/wp-content/uploads/2015/11/PatcherLibs.rar
Za wszelką pomoc będę wdzięczny!
Deska
Administrator serwisu, www.blackdesert.com.pl