Witam szanownych forumowiczów, mam nastęujący problem:
2 Masked Textboxy w których wpisuje dwie liczby i 2 Textboxy gdzie automatycznie oblicza mi działanie.
Problem polega na tym, że nie oblicza nic, gdzie wcześniej miałem zamiast tych 2 masked textboxów zwykłe textboxy i wtedy wszystko działało, ale na rzecz innych komplikacji zmuszony byłem dodać 2x Masked zamiast zwykłych.

  1. Maskedbox
 private void mtwins3_MaskInputRejected(object sender, MaskInputRejectedEventArgs e)
        {
           
            if (!string.IsNullOrEmpty(mtwins3.Text) && !string.IsNullOrEmpty(mtloss3.Text))
                textBoxTotalGames.Text = (Convert.ToInt32(mtwins3.Text) + Convert.ToInt32(mtloss3.Text)).ToString();
            else
            {
                textBoxTotalGames.Text = String.Empty;
            }
            if (!string.IsNullOrEmpty(mtwins3.Text) && !string.IsNullOrEmpty(textBoxTotalGames.Text))
                textBoxWinratio.Text = Math.Round(100 * Convert.ToDouble(mtwins3.Text) / Convert.ToDouble(textBoxTotalGames.Text)).ToString();
            else
            {
                textBoxWinratio.Text = String.Empty;
            }
        } 
  1. Maskedbox
private void mtloss3_MaskInputRejected(object sender, MaskInputRejectedEventArgs e)
        {
            int champlosses;
            champlosses = Convert.ToInt32(mtloss3.Text);
            SingleMemberData.champlosses = champlosses;
          
            if (!string.IsNullOrEmpty(mtwins3.Text) && !string.IsNullOrEmpty(mtloss3.Text))
                textBoxTotalGames.Text = (Convert.ToInt32(mtwins3.Text) + Convert.ToInt32(mtloss3.Text)).ToString();
            else
            {
                textBoxTotalGames.Text = String.Empty;
            }
        }
  1. Textbox
 private void textBoxTotalGames_TextChanged(object sender, EventArgs e)
        {
            if (!string.IsNullOrEmpty(mtwins3.Text) && !string.IsNullOrEmpty(textBoxTotalGames.Text))
                textBoxWinratio.Text = Math.Round(100 * Convert.ToDouble(mtwins3.Text) / Convert.ToDouble(textBoxTotalGames.Text)).ToString();
            else
            {
                textBoxWinratio.Text = String.Empty;
            }
        } 

Działać ma to następująco:
Do maskedboxa 1 i 2 wprowadzana jest liczba, którą sumuje textBoxTotalGames i następnie z 1 maskedboxa i textBoxTotalGames obliczane jest win ratio w textBoxWinratio.
Proszę spójrzcie na to, nie wiem co tu nie gra, może nie można mieszać takich dwóch rodzajów textboxów, jestem zielony :O