Tworzenie gier/aplikacji sieciowych - w czym ?

0

Witam. Może mi ktoś powiedzieć w czym ( używając jakiej technologii, biblioteki, nwm jak to nazwać.. ) będę mógł zrobić jakieś gry korzystające z sieci w C#, np. statki, kółko krzyżyk, 2D RPG itp. ale też jakieś aplikacje, komunikatory jakieś proste programiki korzystające z Internetu itp. Jeśli macie jakieś propozycję to bardzo bym o nie prosił.

0

AD1. Unity
AD2. Zależy o co się rozchodzi

0
spartanPAGE napisał(a):

AD1. Unity
AD2. Zależy o co się rozchodzi

Masz może jakiś poradnik dot. tworzenia gier z użyciem sieci w Unity ? A nie tak jak większość na necie prostych gierek single player.. Rozchodzi się tak jak napisałem np. komunikator z możliwością wysyłania plików, coś w stylu asystenta pobierania itp.. ( bardziej takie proste, po prostu by mieć zajęcie i się uczyć ;) )

  • do gier są jeszcze jakieś inne opcje ?
0

https://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.net.sockets(v=vs.110).aspx

Albo wpisz w google: "C# networking library". :\

0

O Socketach wiem, tylko nwm czy korzystanie z nich jest opłacalne i dobre ? Może ktoś rozwieje me wątpliwości ?

0

jak chcesz sie troche niskopoziomowo pobawic w c# to sockety sa dobrym kierunkiem, implementacja protokolu komunikacyjnego i testowanie go to swietna zabawa.

0
katelx napisał(a):

jak chcesz sie troche niskopoziomowo pobawic w c# to sockety sa dobrym kierunkiem, implementacja protokolu komunikacyjnego i testowanie go to swietna zabawa.

Więc na jakieś większe rzeczy Sockety odpadają tak ?

0

Raknet albo Photon.

0
Ellyon napisał(a):

Więc na jakieś większe rzeczy Sockety odpadają tak ?
to nie jest kwestia mniejszych/wiekszych rzeczy. zazwyczaj lepiej po prostu uzywac gotowych bibliotek niz wynajdywac kolo od nowa

1
satirev napisał(a):

Raknet albo Photon.

Photon spełnia me największe oczekiwania, dziękuje a pomoc, topic rozwiązany.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1