Witam. Może mi ktoś powiedzieć w czym ( używając jakiej technologii, biblioteki, nwm jak to nazwać.. ) będę mógł zrobić jakieś gry korzystające z sieci w C#, np. statki, kółko krzyżyk, 2D RPG itp. ale też jakieś aplikacje, komunikatory jakieś proste programiki korzystające z Internetu itp. Jeśli macie jakieś propozycję to bardzo bym o nie prosił.
AD1. Unity
AD2. Zależy o co się rozchodzi
spartanPAGE napisał(a):
AD1. Unity
AD2. Zależy o co się rozchodzi
Masz może jakiś poradnik dot. tworzenia gier z użyciem sieci w Unity ? A nie tak jak większość na necie prostych gierek single player.. Rozchodzi się tak jak napisałem np. komunikator z możliwością wysyłania plików, coś w stylu asystenta pobierania itp.. ( bardziej takie proste, po prostu by mieć zajęcie i się uczyć ;) )
- do gier są jeszcze jakieś inne opcje ?
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.net.sockets(v=vs.110).aspx
Albo wpisz w google: "C# networking library". :\
O Socketach wiem, tylko nwm czy korzystanie z nich jest opłacalne i dobre ? Może ktoś rozwieje me wątpliwości ?
- znalazłem coś o nazwie "lidgren-network-gen3" ( https://code.google.com/p/lidgren-network-gen3/ )
Zna ktoś to ?
jak chcesz sie troche niskopoziomowo pobawic w c# to sockety sa dobrym kierunkiem, implementacja protokolu komunikacyjnego i testowanie go to swietna zabawa.
katelx napisał(a):
jak chcesz sie troche niskopoziomowo pobawic w c# to sockety sa dobrym kierunkiem, implementacja protokolu komunikacyjnego i testowanie go to swietna zabawa.
Więc na jakieś większe rzeczy Sockety odpadają tak ?
Raknet albo Photon.
Ellyon napisał(a):
Więc na jakieś większe rzeczy Sockety odpadają tak ?
to nie jest kwestia mniejszych/wiekszych rzeczy. zazwyczaj lepiej po prostu uzywac gotowych bibliotek niz wynajdywac kolo od nowa
satirev napisał(a):
Raknet albo Photon.
Photon spełnia me największe oczekiwania, dziękuje a pomoc, topic rozwiązany.