Brak możliwości użycia UICommand i MessageDialog WPF

0

Witam,

mam problem z użyciem klas UICommand i MessageDialog, mimo, że dodałem przestrzeń nazw Widnows.UI.Popups i referencje do Widnows.wmnd to nie mogę stworzyć obiektu tych klas, wyświetla się taki błąd "The type or namespace name 'MessageDialog' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?". O co chodzi?

0

pokaż kod.

0

przykładowy kod jaki nie działa, chodzi o to ,że VS zachowuje się jakby nie dodał przestrzeni nazw Windows.UI.Popups, używam VS 2015 community

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows;
using System.Windows.Controls;
using System.Windows.Data;
using System.Windows.Documents;
using System.Windows.Input;
using System.Windows.Media;
using System.Windows.Media.Imaging;
using System.Windows.Navigation;
using System.Windows.Shapes;
using Windows.UI.Popups;

namespace WpfApplication3
{
    /// <summary>
    /// Interaction logic for MainWindow.xaml
    /// </summary>
    public partial class MainWindow : Window
    {
        public MainWindow()
        {
            InitializeComponent();
            
        }

        private void Button_Click(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
           AAA();
        }

        private async void AAA()
        {
            MessageDialog dialog = new MessageDialog("aaaa");
           await dialog.ShowAsync();

        }

    }
}

0

Jakieś pomysły ?

0

Windows.UI.Popups to przestrzeń nazw należąca do WinRT, czyli do programowania „kafelkowego” pod Windows 8 i 10.
Czy taką aplikację piszesz?

0

Istnieje możliwość użycia niektórych API WinRT/UWP w aplikacjach Win32 (np. WPF, a takie masz w tagu), ale nie wiem czy akurat Windows.UI.Popups do tego należy.
http://www.hanselman.com/blog/HowToCallWinRTAPIsInWindows8FromCDesktopApplicationsWinRTDiagram.aspx

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1