WPF dynamiczne tworzenie modułów PRISM

0

Witam,
aktualnie pracuje w technologi PRISM i tak jak w temacie mam problem, ponieważ chce aby moja aplikacja miała stworzony jedno okno główne i jeden moduł powiedzmy wzorcowy. No i chce aby w głównym oknie po naciśnięciu odpowiedniego buttona była wywoływana metoda, która będzie mi dynamicznie tworzyć kolejne moduły. Chodzi mi głównie o to żeby nie musieć tworzyć sztywno "iluś" tam modułów tylko mieć jeden który będzie wywoływany tyle razy ile będzie trzeba, choćby w postaci TabControla żeby to było dość jasne i przejrzyste. Nie wiem czy dostatecznie jasno się wyraziłem, w każdym razie chodzi mi mniej więcej o coś takiego jak tutaj:
http://programuje.net/jak-napisac-aplikacje-wykorzystujaca-biblioteki-prism-5-0-w-wpf-cz-2-nawigacja/
z tym że jest jeden moduł, który staje się widoczny dopiero po wciśnięciu buttona i można go kopiować/wywoływać "dowolna" ilość razy

1

Dobra chyba sobie to ogarnąłem z tym że nie do końca o to mi chodziło albo nie działa to u mnie tak jak powinno. Bo z tego co tutaj widzę to ta aplikacja a czasie rzeczywistym przegląda folder z modułami i wyświetla je, natomiast mi chodzi o coś troszkę innego, żebym to ja sobie takie moduły tworzył w czasie działanie programu po jakiejś akcji np tego wciśnięcia buttonu. Czyli miał ten główny shell w nim np jakiś button i po każdym wciśnięciu tego buttona tworzyłaby mi się kolejna zakładka/strona/okno czy cokolwiek.
O może dam inny przykład, chce stworzyc cos dokladnie takiego jak tutaj:
http://play-dot-net.blogspot.com/2011/03/dynamiczne-dodawanie-kontrolek-do-formy.html

z tym ze tak jak pisałem wcześniej chce żeby było to okno, zakładka czy cokolwiek bo chce w tym nowym "tworze" mieć kilka kontrolek, pictureboxy itd.

Temat do zamkniecia znalazlem juz jak to zrobic.
Tutaj link jeżeli ktoś byłby ciekaw:
http://arcanecode.com/2007/09/07/adding-wpf-controls-progrrammatically/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1