Przyblizenie bitmapy

0

Witam, czy ktos z was moglby mi pomoc w napisaniu funkcji pozawalajacej na przyblizenie danej bitmapy? Chodzi mi o jej przyblizenie tak jak dziala np. lupa w paincie. Wszystko co do tej pory wygooglowalem opierala sie na zmianie wielkosci bmapy, ale to przy duzym powiekszeniu 'rozmywa' pojedyncze piksele, a tego chce uniknac.

Pozdrawiam

0

Nie będzie nic rozmywać jeśli będziesz opierał się na grafice wektorowej lub mipmapach.

0

Nie ma jakiejs innej, prostszej metody? C++ radzi sobie z podobnym zadaniem bez wiekszych problemow.

1

Wszystko co do tej pory wygooglowalem opierala sie na zmianie wielkosci bmapy, ale to przy duzym powiekszeniu 'rozmywa' pojedyncze piksele, a tego chce uniknac.

A jakie inne rozwiązanie sobie wyobrażasz?

Jeśli bitmapa jest dowolna, podana przez użytkownika, to nie ma innego rozwiązania; są co najwyżej różne algorytmy skalowania, dające różne efekty wizualne.
Jeśli obrazek ma być dołączony do programu, to kol. @spartanPAGE podał dwie możliwości - wektory albo mipmapa.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0