Witam,

Chce utworzyć takiego mini painta w WPF z zachowaniem MVVM:

Tak więc kiedy zmieniam InkCanvasEditingMode to stworzyłem klasę:

 class InkEditingMode : INotifyPropertyChanged
    {
        private InkCanvasEditingMode _EditingMode;
        public InkCanvasEditingMode EditingMode
        {
            get
            {
                return _EditingMode;
            }
            set
            {
                _EditingMode = value;
                PropertyChanged(this, new PropertyChangedEventArgs("EditingMode"));
            }
        }

        public event PropertyChangedEventHandler PropertyChanged;
    }

a moje płótno InkCanvas ma powiązanie poprzez Binding:
<InkCanvas x:Name="inkCanvas" Height="440" EditingMode="{Binding Path=EditingMode}"></InkCanvas>

No i potem mam takie wywołanie:

 InkEditingMode inkEditingMode = new InkEditingMode();
        public MainWindow()
        {
            InitializeComponent();     

            this.DataContext = inkEditingMode;
            
        }


        private void BDrawing(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            inkEditingMode.EditingMode = InkCanvasEditingMode.Ink;
        }

A jak zmienić np. Property InkCanvasa przy pomocy INotifyPropertyChanged bo EditingMode ma odrębną klasę InkCanvasEditingMode, ale np. Background to Property czy wystarczy, że napiszę tak?

 private void BFill(object sender, RoutedEventArgs e)
        {
            inkCanvas.Background = //Tu będzie jakieś pole, które przechowuje kolor.