SharpDX i błąd przy wczytywaniu "nieistniejącego Assetu"

0

Witam,próbuję stworzyć prostą aplikację która wczytuje zdjęcia tulipanów w SharpDX.
Do Folderu Content wrzuciłem folder T.jpg.

Potem napisałem taki kod

public Texture2D tulips
...
protected override void LoadContent()
        {
            // Instantiate a SpriteBatch
            spriteBatch = ToDisposeContent(new SpriteBatch(GraphicsDevice));

            // Loads the balls texture (32 textures (32x32) stored vertically => 32 x 1024 ).
            // The [Balls.dds] file is defined with the build action [ToolkitTexture] in the project
            tulips = this.Content.Load<Texture2D>("T.jpg");

            // Loads a sprite font
            // The [Arial16.xml] file is defined with the build action [ToolkitFont] in the project
            

            base.LoadContent();
        }
 

A po uruchomieniu programu dostaję komunikat,że takiego Assetu tam w ogóle nie ma :/
Próbowałem nawet usuwać to rozszerzenie,ale dalej ten sam błąd.

0

A jak podasz pełną ścieżkę do pliku, to masz to samo ?

0

@Shakaz Jak podam pełną scieżkę to otrzymuję błąd "Unrecognized Escape Sequence"

2

Używaj podwójnych backslashy

"D:\\Moje\\plik.jpg"

lub na początku daj znak @ @"D:\Moje\plik.jpg"

0

@Shakaz

O teraz jest dobrze,wszystko działa,ale w dokumentacji SharpDX'a jest wyraźnie napisane ,że wystarczy nazwa i rozszerzenie,poza tym czy gdy już wydam tą aplikacje to nie będzie jakichś powikłań ?

2

To teraz przejdźmy do kolejnej kwestii - sprawdź swoje Working Directory, bo każda względna ścieżka w kodzie(czyli "plik.x") rozpoczyna się z tegoż folderu. A robisz to za pomocą:

Directory.GetCurrentDirectory()

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1