Witam,
mam taki problem. Piszę komunikator oparty na socketach w architekturze klient-serwer. Klient i serwer komunikują się wysyłając między sobą serializowany obiekt DataPackage i w zależności od wartości właściwości Typ odpowiednio ją obsługują.Wszystko działa dopóki chcę pobrać od serwera listę dostępnych kontaktów w celu wybrania użytkowników do konwersacji . Wysyłam odpowiedni serializowany obiekt.Po tym wszyscy klienci działają poprawni oprócz tego który wysłał zapytanie. Wrzuca mi SerializationException i szczerze nie wiem jak sobie z tym poradzić;/
Załączam StackTrace
at System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary.__BinaryParser.Run()
at System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary.ObjectReader.Deserialize(HeaderHandler handler, __BinaryParser serParser, Boolean fCheck, Boolean isCrossAppDomain, IMethodCallMessage methodCallMessage)
at System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary.BinaryFormatter.Deserialize(Stream serializationStream, HeaderHandler handler, Boolean fCheck, Boolean isCrossAppDomain, IMethodCallMessage methodCallMessage)
at System.Runtime.Serialization.Formatters.Binary.BinaryFormatter.Deserialize(Stream serializationStream)
at Client.Serialization.DeSerialize(MemoryStream ms)
in c:Client\Serialization.cs:line 30
at Client.ClientForm.OnDataReceived(IAsyncResult asyn)
in c:Client\ClientForm.cs:line 127"
// na przyszłość wklejaj do posta, a nie rób załączniki