Witam,
Tworze program dzięki któremu będe mógł wybierać model 3d i wyświetlał go na ekranie za pomocą xna
Stworzyłem coś takiego:
**1. wczytywanie modelu w Form1 **
public void wczytajModelToolStripMenuItem_Click_1(object sender, EventArgs e)
{
OpenFileDialog fileDialog = new OpenFileDialog();
fileDialog.Title = "Load Model";
fileDialog.Filter = "Model Files (*.fbx;*.x)|*.fbx;*.x|" +
"FBX Files (*.fbx)|*.fbx|" +
"X Files (*.x)|*.x|" +
"All Files (*.*)|*.*";
Form1 form = new Form1();
Game1 game = new Game1(form);
if (fileDialog.ShowDialog() == DialogResult.OK)
{
nazwa = fileDialog.FileName;
}
}
**2. Odczyt adresu z form1 i wczytanie go jako model **
protected override void Draw(GameTime gameTime)
{
GraphicsDevice.Clear(Color.Black);
Form1 form = new Form1();
name = form.nazwa;
if (name != "")
{
spriteBatch.Begin();
model = Content.Load<Model>(name);
DrawModel(model, world, view, projection);
spriteBatch.End();
}
base.Draw(gameTime);
}
Problem polega na tym że gdy wybiore interesujący mnie model i wczytam go to jego adres nie jest widoczny w drugiej klasie z XNA.
Byłbym wdzięczny za pomoc!
Pozdrawiam