private void FlashFrameMetod()
{
while (true)
{
while (Oblicz.CanWeWork(_rectangle1, TakeSRCIMage(), DSTImage))
{
using (var g = Graphics.FromImage(SRCImage))
{
var pen = new Pen(FrameColor, 2);
g.DrawRectangle(pen, _rectangle1);
}
Thread.Sleep(50);
}
}
}
Widzę że do funkcji Oblicz.CanWeWork pobierasz obrazek za pomocą TakeSRCIMage() ale kiedy tworzysz Graphics już używasz zmiennej, może to dlatego, po prostu zrób tak:
private void FlashFrameMetod()
{
while (true)
{
Bitmap b = null;
while (b = TakeSRCIMage() != null && Oblicz.CanWeWork(_rectangle1, b, DSTImage))
{
using (var g = Graphics.FromImage(b))
{
var pen = new Pen(FrameColor, 2);
g.DrawRectangle(pen, _rectangle1);
}
Thread.Sleep(50);
}
}
}
Nie testowałem ale powinno działać, jednak jeśli dalej będzie wywalać ci ten błąd to zrób tak:
private void FlashFrameMetod()
{
while (true)
{
while (Oblicz.CanWeWork(_rectangle1, TakeSRCIMage(), DSTImage))
{
using (var g = Graphics.FromImage(TakeSRCIMage()))
{
var pen = new Pen(FrameColor, 2);
g.DrawRectangle(pen, _rectangle1);
}
Thread.Sleep(50);
}
}
}