C# Offset

0

Witajcie!

Czy wie ktoś jakim sposobem w c# mogę wykryć wywołanie offsetu?

Chcę zrobić licznik pokazujący ile gracz ma zabitych przeciwników. W momencie zabicia jednego wywoływany jest offset(0x0163D9E4). I jak w c# zrobić, by wykryć, że ten offset został właśnie wywołany?

Wcześniej próbowałem z prostym odczytaniem statystyk za pomocą offsetu i ProcessMemoryReader i mi się udało, ale okazało się, że u innych to nie działa, z racji tej, że posiadali inny offset odpowiadajacy za te statystyki(być może chodziło o wersje językową gry, albo to był dynamiczny offset)

Prosiłbym o pomoc :)

Pozdrawiam

0

co to znaczy "wywołanie offsetu"? wykonanie kodu pod określonym adresem? wczytanie wartości z danego adresu? zapis pod dany adres?

1

'Hackowanie' gier? Zrobić tak samo jak w każdym innym języku - podczepiasz się jako debugger pod grę (gra prawdopodobnie to wykrywa i decyduje się zakończyć działanie), wstawiasz int3 na 'offset' 0x0163D9E4, czekasz na EXCEPTION_DEBUG_EVENT z ExceptionCode == EXCEPTION_BREAKPOINT.

Edit: A, nie, 'wywołanie offsetu' to najwyraźniej u ciebie zapisanie czegoś do pamięci.

Wcześniej próbowałem z prostym odczytaniem statystyk za pomocą offsetu i ProcessMemoryReader i mi się udało, ale okazało się, że u innych to nie działa, z racji tej, że posiadali inny offset odpowiadajacy za te statystyki(być może chodziło o wersje językową gry, albo to był dynamiczny offset)

http://en.wikipedia.org/wiki/Address_space_layout_randomization

0

Już wyjaśniam o co chodzi:

offset.png

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
W grze, po zabiciu jednego gracza, wyskakuje ikona. Więc ją wyszukałem i jak widać jest "PUSH OFFSET 011E6778" Czyli na moje rozumowanie, w momencie zabicia gracza naciskany jest offset 011E6778. I jakbym zrobił funkcje, która wykrywa, że ten offset 011E6778 został właśnie wywołany(naciśnięty), to bym wiedział, że jeden gracz został zabity.

Pewnie kolega MSM już mi odpowiedział na pytanie, ale nie miałem jeszcze chwili wolnego, by to sprawdzić ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1