Witam,

Tworzę aplikację (grę) która będzie miała tekstury 2d.

user image

Obie tekstury będą się zmieniać (po kliknięciu w ich miejsce wstawi się inna tekstura, wypełniona innym kolorem). Problem jest tego typu, że obie tekstury po wrzuceniu posiadają nakładający się border i nie jest możliwe precyzyjne wybranie konkretnej. Wiem, że paluch jest gruby, ale przy bardziej skomplikowanych kształtach jest ryzyko, że będę klikać na czerwony element, a zaznaczy się niebieski (bo jest 'wyżej' i może nie wizualnie, ale border przysłania obiekt 'poniżej').

Mam nadzieję, że rozumiecie problem. Teraz pytanie - jak to rozwiązać. Pliki są w formacie png. Standardowo wrzucam sobie image i daje mój png i fill, no i mam obiekty kwadraty, do których tworzę event przy kliknięciu. Może generowanie poprzez Texture2d obiektów by coś dało? Jakieś pomysły albo propozycję? Próbowałem bawić się tym png w Expression Blend ale nic nie zdziałałem.