Witam,
Tworzę aplikacje sieciową (konkretnie serwer gry) w oparciu o m.in dwa serwery - przetwarzania czynności live (chodzenie itp.) oraz obsługi kwestii bazdanowych (serwer socketowy realizujący operacje na MongoDB). Sam silnik gry jest oparty o Mono, ale posiada liczne ograniczenia. Sposób komunikacji sieciowej ogranicza się praktycznie do czystych socketów (brak WCF).
Aplikacji serwerowe rozmieszczone będą na kilku serwerach (fizycznych maszynach) i tutaj pojawia się moje: w jaki sposób można prosto zarządzać kierowaniem graczy na odpowiednie maszyny, tak aby ruch na wszystkich był jak najbardziej rozłożony (pomijając kwestie sesji itp.)? Czy istnieje jakieś fajne rozwiązanie, które zautomatyzowało by tą czynność, czy nie mam co szukać tylko brać się do roboty i samodzielnie napisać jakiś Load Balancer? Czytałem trochę o NServiceBus, NGrid, ale nie wiem czy dobrze celuję.