Witam! Piszę pod XNA 4.0 w VS 2010. Mam pytanie i mam problem. Zacznę od pytania. Mam sobie Texture2D (piłka, robię ping-pong) i chcę żeby za tą piłką były wyświetlane płomienie czy cusik, w każdym razie też Textura2D. Jak ustawić Rotation tych płomieni, tak aby zawsze były równoległe do wektora poruszania się piłki znaczy w ten sposób:
Chodzi mi właśnie o to tam gdzie leci piłka w tamtą stronę będą płomienie. Jak zdobyć Rotation tej textury w tym przypadku?
Teraz druga sprawa mam problem z moją piłką z też obrotem. Dałem Origin na środek piłki (textura.width / 2, textura.height / 2) i teraz tak jakby tekstura się przesunęła, bo przy moim wykrywaniu odbicia od ściany, albo robi to za wcześnie albo za późno, co zrobiłem nie tak?
Szkoda, że nie ma działu na takie rzeczy i nie wiedziałem dokładnie gdzie umieścić wątek.