Analiza dzwięku w C#

0

Krótkie pytanie. Czy jest jakiś sposób na pobranie danych dotyczących dźwięku, tzn. częstotliwości, wysokości dźwięku w danym fragmencie, np. 0.5 sekundowym? Mając załadowaną całą mp3 dajmy na to 3 minutową. Żeby np. dało się zrobić coś co można zaobserwować w WinAMP'ach Foobar'ach itp? Jest do tego jakaś użyteczna biblioteka? Bo w msdn'ie nie znalazłem nic ciekawego. Proszę o pomoc.

0

Pewnie da się to jakoś zrobic implementując własną deokompresje mp3 do wav a potem obsługe tego pliku i pobieranie interesujących Cie danych ja jednak polecam biblioteke NAudio(open source), Bass.Net(komercyjne ale dla nie komercyjnych rozwiązań darmowe). Podane biblioteki umozliwiają pobranie interesujących Cie informacji a także odtważanie muzyki.

0

Możesz wykorzystać darmową bibliotekę FMOD. Jest bardzo wypasiona, ale będziesz musiał wrappować, bo jest napisana w C++.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1