Znalazłem taki kod:
Control[] ctrl = new Control[2];
for (int i = 0; i < 2; i++)
{
GroupBox gb = new GroupBox();
gb.Size = new Size(200, 50);
gb.Location = new Point(5, i * 90 + 15);
gb.Text = "Slot" + i.ToString();
gb.AutoSize = true;
gb.Name = "gb" + i.ToString();
for (int j = 0; j < 2; j++)
{
TextBox tb = new TextBox();
tb.Size = new Size(130, 20);
tb.Location = new Point(10 + (j * 140), 40);
tb.Name = "tb" + i.ToString();
gb.Controls.Add(tb);
Label l = new Label();
l.Text = "ttttttt";
l.Size = new Size(130, 30);
l.Location = new Point(10 + (j * 140), 15);
l.Name = "l" + i.ToString();
gb.Controls.Add(l);
ctrl[i] = gb;
}
}
this.Controls.AddRange(ctrl);
Tworzy on dynamicznie na formie, 2 grouboxy z labelami i textboxami.
Nie potrafię odwołać się do utworzonych obiektów. Np z textboxa odczytać wartość,
sprawdzić jaki klawisz został wciśnięty.