Wstęp: dla uproszczenia - przykładowe używane obiekty
string Zmienna = "Obraz2";
Image Obraz1 = Image.FromFile("D:\\Obraz1.bmp");
Image Obraz2 = Image.FromFile("D:\\Obraz2.bmp");
Treść właściwa: chciałbym wyświetlić na ekranie obrazek na pozycji, powiedzmy, 50, 50, ale tak żeby nazwa tego obrazka była jednakowa z wartością zmiennej. Używam do tego instrukcji switch:
switch (Zmienna)
{
case "Obraz1": g.DrawImage(Obraz1, 50, 50); break;
case "Obraz2": g.DrawImage(Obraz2, 50, 50); break;
}
Tylko że tych możliwości jest w moim programie w rzeczywistości o wiele więcej, co powoduje straszny, niepotrzebny bałagan. Czy jest opcja żeby wyświetlić tą instrukcję jako:
g.DrawImage(|Obraz nazywający się tak jak wartość zmiennej 'Zmienna'|, 50, 50);
Jeśli ktoś wie i pomoże mi będę bardzo wdzięczny.
PS.Szukałem rozwiązania w dokumentacji, ale nie znalazłem (nie mówię że nie ma - to tylko ja tak kiepsko szukam).