Cześć, prowadzę biuro rachunkowe, i mam problem z bazą danych na nowo zakupionym laptopie. Aktualnie ani mój lokalny informatyk ani wsparcie dostawcy oprogramowania księgowego nie jest w stanie mi pomóc, a mi kończy się czas na stanie w miejscu i muszę działać :)
Zresetowałem komputer do ustawień początkowych. Wszystko instalacja na domyślnych. Tylko 1 użytkownik. Win 11 Pro.
-
Pobrałem SQL 2016 zainstalowałem - instalacja poprawna
-
Pobrałem Sage Services zainstalowałem - instalacja poprawna
-
Pobrałem Finanse i Księgowość zainstalowałem - instalacja poprawna.
-
Pobrałem Studio 18 zainstalowałem - instalacja poprawna
-
Odpalam Studio nie można się połączyć z bazą
Następnie zrzut z usług oraz z SQL Configuration Manager
[SQLCheck.MIKAN.20230112203520.txt](https://4programmers.net/assets/52040/zskOwvyjO2IRKjI0VCkXdghMiXwz6T24XT9AM2tS.txt
Dołączam również SQL Check oraz rozszerzony błąd z SQL StudioSQL Studio.txt