Witam
Potrzebuje zrobić projekt dowolnej bazy danych na uczelnie. Wpadłem na pomysł bazy dla firmy informatycznej przykładowo jakiejś agencji interaktywnej. Moja koncepcja jest taka że główna tabelą jest tabela użytkowników. Powiedzcie co jest źle jak wy to widzicie? Bo wiem że coś tu jest źle

tabele:
uzytkownicy - tabela wszystkich użytkowników pracowników jak i klientów
id_uzytkownika
id_dzialu
imie
nazwisko
email
itp

dzial - tabela opisująca czy ktoś pracuje w dziale SEO, programowanie czy może w
id_dzial
opis

mailing - tabela z wiadomościami do poszczególnych działów (seo, programiści, klienci lub wszyscy)
id_mailing
id_dzialu
tytul
tresc

wiadomosci - tabela wiadomości wysłanych pomiędzy użytkownikami
id_wiadomosci
id_od
id_do
tytul
tresc

urlop - tabela z urlopami pracowników
id_urlopu
id_uzytkownika
data_od
data_do
powód

projekt - tabela projektów
id_projektu
id_uzytkownika
id_opiekuna
nazwa
opis

wykonane - tabela zadań wykonanych dla danego projektu kiedy wykonano grafikę czym teraz się zejmują
id_wykonane
id_projektu
nazwa
opis
data_rozpoczecia
data_zakonczenia
wiadomosc

zadania - tabela zadań dla pracowników
id_zadania
id_uzytkownika
status
skanowanie0001.jpg