[podstawyapi ]

0

Jak pisze sie takie aplikacje, które nie tylko reagują na polecenia, ale
same coś wykonują w swoim własnym czasie, gdzie wstawić taki kod

0

Oile dobrze zrozumiałem chodzi ci oto ze cześć programu ma być wykonywana bez względu na otoczenie - jak coś robisz to program i tak to bezdzie coś robił np: przesuwasz okno na pulpicie a program dalej cos robi, a nie sie wstrzymuje.

Take cos nazywa sie wątek. Jezeli program ma być w WinAPI w C++ to moge pomóc - moge ci wyslać gotową klase do obsługi tego.

{brawo} {browar} {hello}

0

cepa napisał:
Oile dobrze zrozumiałem chodzi ci oto ze cześć programu ma być wykonywana bez względu na otoczenie - jak coś robisz to program i tak to bezdzie coś robił np: przesuwasz okno na pulpicie a program dalej cos robi, a nie sie wstrzymuje.
&gt
&gtTake cos nazywa sie wątek. Jezeli program ma być w WinAPI w C++ to moge pomóc - moge ci wyslać gotową klase do obsługi tego.
&gt

jestem bardzo głupi w winapi
znalazlem to niby sam chodzilo mi o timer i wywolywanie akcji
mojego programu co jakis czas, mam za to kolejny problem
uzywam GDI do rysowania, rysuje bitmape, na niej pisze taksty, za
kazdym odrysowaniem na początku pod bitmapą pojawia się białe tło
i to mi straszliwie miga

help!!

0

&gt
&gtjestem bardzo głupi w winapi
&gtznalazlem to niby sam chodzilo mi o timer i wywolywanie akcji
&gtmojego programu co jakis czas, mam za to kolejny problem
&gtuzywam GDI do rysowania, rysuje bitmape, na niej pisze taksty, za
&gtkazdym odrysowaniem na początku pod bitmapą pojawia się białe tło
&gti to mi straszliwie miga
&gt
&gthelp!!
&gt
jest takie mignięcie na biało, czy to znaczy, że program najpierw przemalowuje
okno na biało :-/ a dopiero potem wkreśla bitmapę #$@!! jak tego białego
uniknąć

fragment kodu

case WM_PAINT:
////////////////*

   hdc=BeginPaint(hWnd, &ps);


    chdc=CreateCompatibleDC(hdc);
    hbmold = (HBITMAP)  SelectObject(chdc, hbitmap);
    BitBlt(hdc,0,0, bm.bmWidth, bm.bmHeight, chdc,0,0, SRCCOPY);
    SelectObject(chdc, hbmold);
    DeleteDC(chdc);                                                    * wyswietlenie podkladu
  •   (...)      
    
      EndPaint(hWnd, &ps);
    

    *////////////////////////////////

    break;

to juz bieli - miga mi

0

uczę sie win api ze strony pinolca (jest takie www) u niego jest
przykład z rysowaniem bitmapy w oknie i u niego też to miga,
ale to chyba może nie migac mam nadzieję

0

ghost napisał:
uczę sie win api ze strony pinolca (jest takie www) u niego jest
&gtprzykład z rysowaniem bitmapy w oknie i u niego też to miga,
&gtale to chyba może nie migac mam nadzieję
&gt
&gt

Wlasnie sciagnąlem przyklad z tutoriala theForgera I U NIEGO TO NIE MIGA!!!
A WIEC MOZNA! napisze chyba do pinolca PINOLEC TWOJ PRZYKLAD Z BITMAPA
JEST NIEDOBRY

0

ghost napisał:
ghost napisał:
&gtuczę sie win api ze strony pinolca (jest takie www) u niego jest
&gt&gtprzykład z rysowaniem bitmapy w oknie i u niego też to miga,
&gt&gtale to chyba może nie migac mam nadzieję
&gt&gt
&gt&gt
&gt
&gtWlasnie sciagnąlem przyklad z tutoriala theForgera I U NIEGO TO NIE MIGA!!!
&gtA WIEC MOZNA! napisze chyba do pinolca PINOLEC TWOJ PRZYKLAD Z BITMAPA
&gtJEST NIEDOBRY
&gt

I tak to człowiek zdobywa ciężko doświadczenie:

wndclass.style = 0;

zamiast

wndclass.style          = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW;

miłegodnia

0

choc jednak nie calkiem :-/

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1