moj pomysl to usprawnienie pomyslu marka.
w kazdym pocisku mamy kopiec typu min, ktory przechowuje pary wartosci (bot, przyblizony minimalny czas dotarcia do bota). kluczem jest minimalny czas. przy kazdym uaktualnianiu wyciagamy (uaktualniamy) z kopca tylko te boty dla ktorych minimalny czas jest mniejszy lub rowny aktualnemu czasowi. oczywiscie wyrzucamy bota z kopca jezeli stanie sie nieosiagalny dla pocisku. przyblizenie musi byc takie, zeby nigdy nie przekraczalo rzeczywistej wartosci.
ewentualnie mozna to odwrocic i zamiast kopcow botow w kazdym pocisku miec kopiec pociskow w kazdym bocie - to byloby duzo bardziej efektywne tutaj ze wzgledu na to, ze pociskow jest znacznie wiecej.
duzo zalezy jaka jest predkosc pociskow (np w ciagu jednego uaktualnienia czyli np jednej ramki obrazu moga przeleciec pol planszy a moga ulamek procenta planszy) i stosunek predkosci pociskow do predkosci botow (jesli pocisk jest tylko kilka a nie kilkadziesiat razy szybszy niz bot to tez trzeba inaczej zaprojektowac).