Witam, chciałbym zrobić płynne przesuwanie kwadratu, ale niestety nie mogę wpaść na pomysł jak to zrobić. Na razie mam taki kod:
addKeyListener(new KeyAdapter(){
@Override
public void keyPressed(KeyEvent e){
if(e.getKeyCode() == KeyEvent.VK_LEFT){
world.navigateMap(World.PAN_RIGHT);
}
if(e.getKeyCode() == KeyEvent.VK_RIGHT){
world.navigateMap(World.PAN_LEFT);
}
if(e.getKeyCode() == KeyEvent.VK_UP){
world.navigateMap(World.PAN_DOWN);
}
if(e.getKeyCode() == KeyEvent.VK_DOWN){
world.navigateMap(World.PAN_UP);
}
}
@Override
public void keyReleased(KeyEvent e){
world.stopMoveMap();
}
@Override
public void keyTyped(KeyEvent e){
}
});
Jak widać mój kod zatrzymuje przesunięcie mapy kiedy żaden klawisz nie jest wciśnięty. Coś takiego przy "nawrotach" kwadratu na chwilkę przycina przesunięcie kwadratu, przez co poruszanie nie jest płynne.