W swoim programie chciałbym mieć obiekt gui odpowiedzialny za interfejs z użytkownikiem (kandydat na singletona). Myślałem wcześniej aby wskaźnik na ten obiekt byłby globalny, ale to za bardzo skąplikowałoby kod (są jeszcze inne obiekty). I jest kilka problemów z implementacją. Mógłby ktoś podać jakiś przykładowy kod klasy do zarządzania okienkami (tworzy okna, zawiera procedurę zdarzeniową itp.), która jest singletonem?
I jeżeli procedurę zdarzeniową okna zadeklaruję sobie jako metodę statyczną składową klasy, to jak można z niej odwoływać się do składowych klasy? (np. obsługując komunikat WM_SIZE chce poprzestawiać kilka okien MoveWindow, skąd wziąć uchwyty do nich?).
Kiedyś, z funkcją wątku robiłem tak:
funkcje zadeklarowałem jako globalną, zaprzyjaźnioną z daną klasą, a do składowych obiektu odwoływałem się poprzez zmienne globalne.