Witam jako że już niby coś tam pisałem obiektowego czy korzystałem z frameworkow itd. to nadal czuje że mam problem z przeszkatłceniem np jakiegos kodu na obiektowy.
Napisałem pewny konweter zdjęć z użyciem biblioteki Gumlet. I teraz w ramach ćwiczeń chciałbym sobie zmienić tek kod na obiektowy oop. Tylko jak to teraz zrobić może ktos mi napisze przykład? Zrobić to mam na zasadzie klasy abstrakcyjnej gdzie będa wszystkie te zmienne $filename, $tem_name ... itd z instrukcja warunkowa ? Czy jeszcze inaczej? Interfejs który implementuje mi do innej klasy zmienne i funkcje w ktorej bedzie funkcja wywołania z komunikatem ? Czy na zasadzie normalnej klasy ? Jak to mozna napisać
poniższy kod:
<?php
include 'ImageResize.php';
use \Gumlet\ImageResize;
if (isset($_POST['submit'])) {
$filename = $_FILES['filetoupload']['name'];
$tem_name = $_FILES['filetoupload']['tmp_name'];
$filesize = $_FILES['filetoupload']['size'];
$uploaddir = 'uploads/';
$targetfile = $uploaddir.$filename;
$resizeimage = $uploaddir.'resize_'.$filename;
if ($filesize>0) {
if (move_uploaded_file($tem_name, $targetfile)){
$image = new ImageResize($targetfile);
$image->scale(50);
$image->save($resizeimage);
echo 'Zdjecie załadowane poprawnie';
}
}
}
?>