Witajcie, ostatnio postanowiłem zrobić silnik do gry, powiedzmy że z widokiem jak w Don't Starve. Cały widok ma opierać się na tym że jeżeli pozycja y obiektu jest większa od pozycji y gracza to wtedy obiekt przykrywa gracza (rysuję się później).
Jak to postanowiłem zrobić:
if(obiekt.y + 270 > postac.y + postac.h)
{
postac.draw();
obiekt.draw();
}
else
{
obiekt.draw();
postac.draw();
}
I to działo,
lecz problem nastąpił wtedy kiedy chciałem zrobić dwa obiekty które tak działają, zrobiłem to tak i kompletnie nie działało:
if(obiekt.y + obiekt.h > postac.y + postac.h)
{
postac.draw();
obiekt.draw();
}
else
{
obiekt.draw();
postac.draw();
}
if(obiekt2.y + obiekt2.h > postac.y + postac.h)
{
postac.draw();
obiekt2.draw();
}
else
{
obiekt2.draw();
postac.draw();
}
Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Z góry dziękuję.