2. Widok aplikacji Unity3D - stworzony już widok, który jest uruchamiany gdy użytkownik kliknie na link HOME://
3. W przypadku braku zainstalowanej aplikacji przekierowanie do odpowiedniego sklepu aplikacji (IOS/ANDROID) (Podczas przeglądania strony na urządzeniu mobilnym informacja o dostępności aplikacji mobilnej z linkiem i możliwością przejścia do sklepu z aplikacjami.) Aplikacja powinna wyświetlać powiadomienia przesyłane za pomocą gcm, po kliknięciu na powiadomienie w webview wczytywać odpowiednią stronę - aplikacja powinna zarejestrować własny protokół aplikacji: HOME:// i mime type: application/home - napisać rozszerzenie (plugin) do webview dzięki któremu za pomocą JavaScriptu będzie można ściągać pliki na urządzenie użytkownika we wskazane miejsce. - połączyć aplikacje z aplikacją w unity3d (najlepiej wzorować się na kodzie wygenerowanym przez Unity3D w Javie )
Aplikacja powinna współpracować z urządzeniami (smartfonami/tabletami) wysposażonymi w systemy: ANDROID wersja min. 4.1 IOS wersja min. 7.0.