DirectX » Managed

Direct3D


Strona w budowie
Ktoś pracuje nad tą stroną, jej zawartość może się wkrótce zmienić. Prosimy o cierpliwość!



Direct3D Graphics w DirectX Managed jest modułem, odpowiedzialnym za wyświetlanie i przetwarzanie grafiki 2D oraz 3D. W DirectX (od powstania wersji COM) za te zadania odpowiedzialne były osobne moduły Direct3D oraz DirectDraw. Obecnie stanowią one wspólną całość.

W niniejszym dziale znajdzie się kurs podstaw programowania z wykorzystaniem DirectX w wersji Managed. Kurs będzie tworzony sukcesywnie, a omawiane zagadnienia powinny być opisywane zgodnie z kolejnością niniejszej listy.

9. Siatki
10. Shadery (HLSL)

Powyższy spis treści z tokiem rozwoju kursu może ulec zmianie i docelowo przekształci się w listę artykułów w tej kategorii.
  1. Kafelki
  2. Lista

4. Wykorzystanie tekstur

8. Światła

1. Przygotowanie aplikacji

7. Obsługa kamery

5. Wyświetlanie napisów

5 komentarzy

Szczawik 2009-07-19 09:15

Jest wyjasnione w kroku pierwszym, w dwoch pierwszym punktach :/ Wyslij sie troche...

Kolin101 2009-07-18 21:12

e pod jaki to język jest bo mi visual studio nie chce tego otworzyć...

Szczawik 2009-03-21 14:34

O tym mial byc kolejny artykul: siatki; ale...
Jak ktos ma czas i ochote, moze kontynuowac.

hck 2009-03-21 12:31

Przydałoby się coś o plikach X.

tomekcpp 2008-03-16 22:16

Gratuluję. Naprawdę dobry artykuł, tylko szkoda, że nie ma w nim nic o tworzeniu sprajtów.