FAQ » Sieć

Jak wysłać plik na serwer FTP

  • 2012-03-02 18:56
  • 11 komentarzy
  • 1560 odsłon
  • Oceń ten tekst jako pierwszy
Potrzebny ci do tego bedzie TIdFTP, z zakładki Indy Clients (nazwijmy go IdFTP).

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
begin
  with IdFTP do
    begin  
      Password := 'Hasło';
      Username := 'Nazwa_użytkownika';
      Host := 'ftp://adres_ftp.pl';
      Connect(True, -1);
      //Stuff
      Disconnect;
    end;
end;


W zdarzeniu AfterClientLogin.
IdFTP.Put('C:\index.html', 'index.html', True);


Zobacz też:

11 komentarzy

Feratoin 2005-10-31 16:25

Cos to nie smiga... \'Login incorrect\' mi wyskakuje :/

bzyku_bd 2005-08-11 07:23

Ustaw Passive na True :P

karols 2005-07-18 08:41

Hej mam problem BŁAD MI WYSJAKUJE I
 SOCKET  ERROR 10060 connection timed out.
 co mam zrobić stym !!!

delphowiec 2005-02-21 20:56

Kurcze....Mi to nie działa ..... wypada mi bład \"Friko0 FTP server ready\"
Spoko tylko strne mam na republiace :)

explosive 2005-02-02 19:11

Z tym -1 chodzi o timeout.

Ktos 2004-11-03 21:16

A dlaczego serwer jest przez "v"? Polacy nie gęsi, swój język mają  :)

Adamo 2004-11-03 10:47

ale chyba równoznaczne by chyba było gdyby:
idftp1.Put('C:\index.html','index.html',true);
wrzucić między Connect a Disconnect

Marooned 2004-11-02 02:30

Dobrze, że jest - ja np. nie wiedziałem :P

WeeR 2004-10-31 20:19

Dla ciebie może prostymi, ale po 1. po to jest FAQ, a po 2. wiele razy na forum pytano się o to

cinekcool 2004-10-31 14:09

Po co zaśmiecać FAQ prostymi rzeczami ??

ROB4L 2005-01-09 12:16

Mam takie małe pytanko: Dlaczego jako drugi parametr funkcji 'Connect' jest podana liczba -1?